William Paul Young "Chata " - recenzie

„Cabana” lui William P. Young este bestseller-ul New York Times, cu peste șase milioane de exemplare vândute. Romanul face senzație în străinătate și în Polonia.

Cartea, care mi-a fost recomandată de mulți oameni, a ajuns în sfârșit în mâinile mele. Am auzit că este foarte agitat, nedumeritor și captivant. Te aud citind-o foarte repede, dar este mai bine să o citești încet, astfel încât să poți digera cât mai mult posibil. Am auzit că este o carte după ce am citit-o, pe care nu o să mai fiu niciodată la fel. Și totul a funcționat! La început am fost sceptic în privința ei. Nu am vrut să fiu agitat, deși după atâtea recenzii favorabile a fost dificil.

Cartea este despre relația omului cu Dumnezeu, dar nu credeți că este vorba despre relația unui om profund religios și religios, nu, nu. Este vorba despre relatarea unui om a cărui viață a arat mult și care ar avea cel mai mare drept să-l învinovățească pe Dumnezeu pentru toate relele acestei lumi și să se întoarcă de la el. Construită pe marea tragedie și suferință a personajului principal, Mack, care este cufundat în Marea Durere, care primește în mod neașteptat o invitație de a-l întâlni pe Însuși Dumnezeu. Acesta nu este Dumnezeul la care și-a imaginat toată viața până în prezent, ci un Dumnezeu la care nici măcar nu se gândise. Un Dumnezeu mai apropiat decât propriul său tată și mamă, mai aproape decât soția și copiii săi, mai aproape decât Marea Sa Tristete. Mack trece printr-o călătorie lungă și foarte dificilă prin ură, neputință, tristețe, furie până când vine vorba de iertare, împăcare și dragoste.

O poveste emoționantă și foarte profundă, care dă un răspuns oricui și-a întrebat măcar o dată în viață: există Dumnezeu cu adevărat? Și dacă da, de unde vine atâta suferință în lume? De ce permite el să se întâmple atât de mult rău??

Cartea se mișcă până la lacrimi. Uneori atât de mult încât nu mai poți citi mai departe. Cu toate acestea, sau poate din cauza asta, este cea mai optimistă carte pe care am citit-o vreodată. Aș recomanda cu tărie!