Recenzie Les Miserables

Am abordat filmul Les Miserables de Tom Hooper cu o distanță considerabilă. Una care este lungă, durează aproape 3 ore, două decât un muzical și nu îmi place atât de mult acest gen. Am văzut Chicago și Nine din musicaluri, nu voi spune, uneori este bine să urmărești ceva diferit. Este interesant să vezi actorii în roluri neobișnuite. Monologurile cântate de un actor precum Russell Crowe au fost destul de distractive.

Filmul nu este atât de amuzant și înveselitor, cântă despre probleme serioase ale existenței umane, cum ar fi credința, dragostea, sclavia, eliberarea, păcatul și moartea. Contrastul dintre bine și rău, bogăție și sărăcie, moralitate și corupție, iubire și ură și chiar frumusețe și urât este arătat pe fundalul evenimentelor din Franța secolului al XIX-lea..

Intriga principală a filmului este o ciocnire între doi eroi. Jean Valjean (Hugh Jackman), acuzat că a furat pâine, execută o condamnare severă la închisoare, dar continuă să fie urmărit de implacabilul inspector Javert (Russell Crowe). El primește ajutorul Episcopului, se convertește, câștigă poziție și începe să ajute săracii și oprimații. Comploturile laterale par a fi la fel de importante, uneori chiar ascund complotul principal al filmului.

Filmul este o adaptare a romanului de Viktor Hugo Les Miserables, a câștigat numeroase premii de film, inclusiv 3 premii Oscar. Anne Hathaway, ca cea mai bună actriță în rol secundar, a jucat foarte convingător, și-a permis să-și tundă părul aproape la zero, a slăbit 10 kg și s-a desfigurat.  Ea a jucat rolul Fantinei, o mamă care își sacrifică viața pentru copilul ei într-un mod foarte credibil și intens. În ochii mei, ea a câștigat ca actriță, nu numai bomboane comedii romantice, ci și roluri dramatice puternice.

Filmul te ține în suspans până la final, nu trage mai departe și dacă aș fi un iubitor de muzică, ar fi cu siguranță pe lista filmelor mele preferate. Cu toate acestea, nu sunt, au existat momente în care aceste dialoguri cântate au început să mă irite, mai ales prea sus, ca să nu spun tonuri „scârțâitoare”. Prefer mult filmele vorbite. Cu toate acestea, apreciez machiajul și actoria complexe, orientate spre detalii, și acord Wretchedului un rating de 7/10.

Mizerabilii
gen: Dramat / Musical
producție: Marea Britanie