"Master " Andy Andrews - recenzie

Este ciudat cum uneori cărțile neplanificate ne cad în mâinile noastre. Se întâmplă să fie amintiți și să aibă un impact real asupra vieții noastre. Așa a fost și cu Coliba W.P. Tineri, așa s-a întâmplat cu maestrul Andy Adnrews. Nici nu știu când acest lanț de comenzi a ajuns la mine și cât de exact s-a întâmplat ca cartea să ajungă în mâinile mele. Nu o căutam, m-a găsit ea însăși.

Uneori nu ai senzația că tot ce e bine în spatele tău? Pentru că am acest sentiment de ceva timp. Sportul și succesele legate de el sunt în spatele meu, am o familie, o muncă, un blog, toate ravinările, fascinațiile, pasiunile, totul era acolo. Mă întrebam ce s-ar putea să mă mai aștepte? Cartea Maestrul mi-a oferit o perspectivă complet diferită, o perspectivă diferită și mai largă asupra vieții mele.

Romanul începe cu întâlnirea celor doi personaje principale, Andy (povestitorul), un băiat tânăr care și-a pierdut părinții și este lipsit de muncă, bani, mâncare și adăpost cu Jones, ceea ce îl face să pară fără speranță. schimbându-se radical.

Jones este un bătrân ciudat de naționalitate nu exact definită. Unii îl văd alb, alții latin (îl numesc Garcia), iar alții un bărbat cu trăsături asiatice (îl numesc Chen). Întotdeauna îmbrăcat în aceleași haine, purtând cu el o valiză misterioasă, apare în mod neașteptat în viața oamenilor aflați în cursul virajelor și al crizelor. Deși apare pentru o clipă, le schimbă ireversibil viața și este profund amintit. În primul rând, îi ajută să privească situațiile lor dificile dintr-o perspectivă mai largă și atrage atenția asupra lucrurilor mici pe care nu le pot vedea. Dovedește bine, folosind exemple din istorie, cât de mult au cuvintele, gândurile și acțiunile noastre un impact uriaș, care ne poate schimba nu numai pe noi înșine, ci poate schimba lumea. "Lucrurile mici alcătuiesc ceea ce este cu adevărat grozav în viața noastră ".

Există multe adevăruri în carte despre care am putut și am auzit, dar pe care le-am ratat. Povestea este mică, are o lungime de 186 de pagini, este ușoară, scrisă într-un limbaj simplu, dar atinge aspecte foarte profunde ale existențialismului uman. Cu siguranță mâncare pentru gândire.

„Multe lucruri prețioase din viață rămân nedescoperite pentru că nu ne hotărâm niciodată să le căutăm. [

...

] Ce-i mai bun are să vină ".