Instantanee de mai

Luna aceasta a trecut prea repede pentru mine. Nu-mi place foarte mult acest sentiment, deoarece înseamnă că trăiam prea repede conform standardelor mele :). Știi acest sentiment? Când a fost weekendul acum o clipă și iată altul. Și nu se știe când a zburat și ce s-a făcut de fapt

...

Din fericire, cel puțin știu ce a făcut ca luna aceasta să fi trecut atât de bine. Mi-am promis că voi rămâne acasă în luna mai, mă voi bucura de rutina mea și de cafeaua zilnică, dar bineînțeles că nu mi s-a dat. Și este la cererea mea :). Am mai făcut două călătorii, din fericire una dintre ele a fost o vacanță. Al doilea, cel de la Sopot, a fost pur profesionist, dar am reușit să-l combin cu o vizită la casa familiei mele.

biroul meu mobil la malul mării / vedere minunată de la restaurantul White Marlin din Sopot odată grădinița mea :) / Hotelul Villa Antonina din Sopot vremea din Sopot nu a fost propice pentru plimbări :(

Călătorește în jurul Poloniei. Munții Giganților

Am plecat mult timp în vacanță. În primul rând, planurile erau Praga cehă. Nu m-am putut abține să nu cedez valului de admirație pentru Praga, pe care l-am auzit de pe buzele absolut oricărei persoane cu care am vorbit despre Praga. Deci nu era nicio cale de ieșire, trebuia să pleci :). Pe blog veți găsi, de asemenea, Ghidul meu subiectiv la Praga pentru weekend. În drumul nostru către Praga, am atins Wroclaw - a fost o ocazie excelentă de a vizita în sfârșit prietenii de mult pierduți.

La întoarcere, ne-am propus să vizităm Munții Stołowe și Valea Kłodzko, dar în ultimul moment ne-am răzgândit și am ajuns cumva în Munții Karkonosze și mai exact la poalele Śnieżka. În plus față de a lua telecabina la Śnieżka (nu am fost pregătiți să rătăcim pe trasee), am avut două, sau chiar trei atracții locale:

1. Băi Termale Cieplice - pentru că accept scăldatul în apă doar peste 33 de grade :). În plus, există o zonă minunată de spa cu șezlonguri încălzite, pe care le puteți vedea în imagini, și o zonă de masaj. Poveste. Poate că este un lucru bun că nu am un astfel de loc aproape de casă, pentru că nu l-aș părăsi.

2. Tarzan Rope Park - Am fost pentru prima oară la pista de corzi și pentru o persoană care, după cum sa dovedit, are, fără îndoială, o anumită teamă de a cădea (nu mă tem de înălțimi) a fost o provocare. În mijlocul turului, am visat serios să fiu teleportat pe calea copiilor la câțiva metri sub mine :), dar reuniunile mi-au cucerit inima și sunt absolut gata să repet distracția în orice moment.

3. Restaurant Kuźnia Smaku în Jelenia Góra - aleasă de recenziile Trip Advisor, sa dovedit a fi un succes în 10. Absolut cele mai delicioase găluște cu carne pe care le-am mâncat în Polonia. Recomand foarte mult.

farmecele indubitabile ale zonei SPA din Termy Cieplice pe Śnieżka undeva pe iarbă;)

Buletin informativ simplu

Duminica aceasta trimit un alt Newsletter Simplu cu o surpriză în el! Vor fi câteva cărți cu adevărat interesante de câștigat în competiția de puzzle. Cine nu s-a înscris încă, poate compensa AICI. Se merită!

Inspirații

Am să vă împărtășesc cărțile citite recent cu dvs. altă dată, dar mai jos veți găsi proiecte și texte care mi-au atras atenția recent. Întrucât mă gândesc serios să încep un mare proiect profesional, am petrecut în mod conștient mai puțin timp citind în luna mai. Cu atât mai mult cu cât am decis să termin toate problemele și proiectele neterminate până la sfârșitul lunii mai. Am observat că promisiunile mele către mine sunt întotdeauna respectate cel mai eficient. Nu am reușit în toate, dar am înregistrat multe îmbunătățiri. Se pare că uneori este suficient să impui un termen limită și să nu mai scuzi :).

1. Interviu cu Zadie Smith

În ultimul număr al lunii Frumusețea vieții, care mi-a venit din întâmplare în mâini, există un interviu foarte inspirat cu scriitorul Zadie Smith. Îmi amintesc foarte bine o frază: nu vreau să-mi petrec toată viața scriind. Aș prefera să fiu fericit decât cel mai bun. A trecut mult timp de când nu am citit ceva cu care să mă identific mai mult. Din păcate, interviul nu este disponibil online.

2. Forum despre minimalism

De ceva vreme, există un lucru cum ar fi un agregat de bloguri despre minimalism și viață simplă - veți găsi acolo, desigur, Simplicite, dar și multe alte bloguri interesante și un forum nou creat.

3. Cucerește Asia

Dominik m-a fermecat cu antreprenoriatul său. Recent, mi-a scris și m-a întrebat dacă voi susține expediția sa „To Conquer Asia” cu un patronaj media, pentru care acum colectează fonduri. De obicei nu fac astfel de lucruri, dar este un tip tânăr și este foarte inventiv, nu? :) Dacă vă place, aruncați o privire aici pentru a citi despre proiect și poate oferiți un sprijin.

Acum e rândul tău :). Voi citi cu mare plăcere, care este vestea ta bună? Și, ca întotdeauna, aș aprecia orice recomandări pentru conținut sau cărți interesante. Să-mi dai de veste!

Lasă Un Comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here