Zbor - Recenzie de film

"Lot " de Robert Zemeckis este un film dificil și în același timp foarte încurajator. Mergeam o vreme la el pentru că, în general, îmi place cinematograful ușor. Unul care mă face să mă simt energizat și fericit (atâta timp cât te poți simți fericit după film). Tratez filmele grele ca un câine cu un arici. Filmele mă afectează la fel și cărțile. Mă gândesc la ele pentru o lungă perioadă de timp, le analizez, de asemenea, îmi pot strica dispoziția destul de bine. Știu că este o ficțiune, dar a crede că problemele ridicate sunt reale este agravant. De aceea nu mă uit la filme de groază, thrillere, drame, filme psihologice, decât dacă se termină bine.

Încurajată de opiniile despre „Zbor” și de faptul că Denzel Washington joacă rolul principal, am decis să vizionez acest film și, încredere în mine, decizia nu a fost ușoară. De exemplu, filmul "The Way " de John Hillcoat, pe care l-am urmărit acum aproximativ un an, până astăzi "îmi dă un sughiț ".

Dar să mergem la "Zbor ". Drama tratează o problemă foarte dificilă și importantă cu care se confruntă mulți oameni. Alcoolismul, o boală care distruge nu numai sănătatea lui Whip Whitaker (Denzel Washington), ci și viața sa de familie și contribuie la destrămarea unei cariere de pilot înfăptuit. Abilitățile peste medie ale personajului principal nu vin în prim plan, ci dependența sa. Luptă, joacă, minciuni, moarte, neajutorare, rupere, suferință, rebeliune și agresiune, toate acestea se dezlănțuie în interiorul persoanei dependente. Problema alcoolismului și a dependenței de droguri din film capătă o altă expresie. Personajul principal nu este un „vagabond” care stă sub o cabină de bere, ci un căpitan de aviație respectat, un erou care, în fața unei catastrofe, ține capul rece și salvează viețile majorității pasagerilor. Alcoolicii și dependenții de droguri, adesea împinși la marginea societății, au în film o față „umană”, care evocă înțelegere și compasiune. Nu numai asta, la un moment dat am început să-mi țin degetele încrucișate pentru Whip, astfel încât planul său, bazat pe minciuni și manipulare, să aibă succes. În cele din urmă, câștigă adevărul, care este calea către adevărata libertate umană.

Filmul este foarte interesant, captivant și suspans. Denzel Washington și-a jucat strălucit rolul, a arătat complexitatea problemei dependenței și profunzimea personajului. Fotografiile și muzica au fost un complement foarte bun. Cu siguranță merită vizionat!

Zbor (Zbor) gen: Producție dramatică: premieră SUA: 22 februarie 2013 regizor: Robert Zemeckis scenariu: John Gatins