KUBA. UN GHID FOARTE SUBIECTIV. PARTEA V

Barca lui Hemingway, flamingo-urile dispărând și Perla dezamăgitoare din sud.

Ultima parte a unei mari aventuri cubaneze.

Cumva, acest ghid subiectiv pentru Cuba a ajuns atât de mult. Din fericire, ajungem la final. Pe harta mea de călătorie, au rămas doar două locuri de descris: insulele Cayo Coco și Cayo Guillermo și orașul Cienfuegos.

Cayo Coco și Cayo Guillermo sunt insule turistice, conectate la continent printr-un pasaj lung, astfel încât să poată fi accesate cu mașina. Este unul dintre cele mai turistice două locuri de pe insulă. Al doilea este un oraș turistic incredibil de aproape de Havana - Varadero. 98% dintre pasagerii din zborul nostru Areoflot au mers acolo și piciorul meu nu va merge niciodată acolo.

Pe Cayo Guillermo, am stat câteva zile leneșe într-un hotel de 4 *, pentru că așa sunt ei. Amintiți-vă că puteți ajunge aici doar cu mașina, despre care am scris AICI, la punctul de transport local. Aparent și cu avionul, dar scump. Și șederea în sine? Ce mai pot descrie aici

...

Plajă, băuturi, discotecă de noapte. Plajă, cafea, băuturi, discotecă de noapte. Plajă, piscină, cafea, băuturi, discotecă seara. Aveam nevoie de asta. Și aceasta a fost vederea de la fereastra camerei de hotel :).

Ne-a plăcut atât de mult încât ne-am prelungit șederea cu încă o noapte. Și iată o surpriză. Cumpărarea unei nopți cu reprezentantul local Cubanacan (agenție de turism locală) este cu aproape 50% mai ieftină decât la recepția hotelului și cu aproape 30% mai ieftină decât rezervarea online. Ei bine, acele obiceiuri cubaneze

Se spune, de asemenea, că insulele sunt un loc minunat pentru observarea păsărilor, inclusiv flamingo. Am visat la flamingo. Am găsit chiar și un ghid local care în sfârșit și irevocabil ne-a risipit speranțele de a vedea o turmă de flamingo roz ca de la Alice în Țara Minunilor. În august, nu există flamingo, iar ghidul a cerut 100 EUR de persoană pentru căutarea lor. Ei bine, nu de data asta.

Ne-a rămas singura atracție a insulelor - Playa Pilar, o mică plajă chiar la capătul Cayo Guillermo, renumită doar pentru faptul că Ernest Hemingway a ancorat acolo odată. Ernesta, fără urmă, dar plaja mi-a făcut o impresie uriașă. Este cel mai frumos loc din Cuba și cea mai frumoasă plajă pe care am văzut-o vreodată.

Cienfuegos, numit orașul "O sută de incendii ", "Orașul domurilor" sau "Perla sudului" este considerat unul dintre cele mai bine conservate orașe coloniale din America Latină. Centrul istoric al orașului a fost înscris pe Lista Patrimoniului Mondial UNESCO în 2005. Prima așezare a fost stabilită aici în 1819 de locotenent-colonelul Louis de Clouet, un francez din New Orleans. Primii coloniști și-au impus propriul stil caracteristic orașului. Atât de multe informații despre ghid.

În toate Cienfuegos, această galerie de artă m-a fascinat cel mai mult. Frumos și inspirat. Un detaliu demn de menționat este faptul că, fără a economisi un ban la sfârșitul călătoriei, din fericire și din întâmplare, bineînțeles, am ajuns în apartamentul lui Hugo Chavez însuși. Bombă!

Cienfuegos este și un frumos cmetarz La Reina, despre care am scris deja AICI.

Cele 20 de zile trecuseră teribil de repede. Avem doar un moment să facem ultimele cumpărături, să ne luăm la revedere de la Havana și să bem un mojito de rămas bun. A fost o călătorie cu adevărat fantastică. E timpul pentru altul!

Până în prezent, subiectul KUBA, au fost create următoarele:

CUBA. UN GHID FOARTE SUBIECTIV. PARTEA I - toate informațiile practice adunate într-un singur loc cu privire la organizarea unei călătorii în Cuba pe cont propriu - zbor, formalități, monedă, cazare, transport local și, desigur, costurile

CUBA. UN GHID FOARTE SUBIECTIV. PARTEA II - descrierea traseului călătoriei și a primei opriri - Havana

CUBA. UN GHID FOARTE SUBIECTIV. PARTEA III - o altă oprire pe traseu - Valea Viniales

CUBA. UN GHID FOARTE SUBIECTIV. PARTEA a IV-a - rămâneți în Trinidad

CUBA. UN GHID FOARTE SUBIECTIV. PARTEA V - ultima parte a ghidului, insulele Cayo Coco și Cayo Guillermo, Cienfuegos și un rezumat al întregului

În plus, am arătat și cele mai frumoase exemple de ARTE CUBANĂ, cele mai mari panorame cubaneze și topul meu cubanez privat 10. Am povestit și o frumoasă poveste de dragoste cubaneză cu moartea în fundal.

Harta expediției:

Dacă doriți să aflați mai multe despre organizarea unei călătorii în Cuba pe cont propriu, aveți nevoie de informații sau contacte, nu ezitați să scrieți. În timp ce îmi amintesc încă ceva :)

Aveți grijă de siguranță. Înainte de a pleca în vacanță, nu uitați de asigurări.

Lasă Un Comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here