Căpitanul Philips - Recenzie de film

Până acum, am asociat pirații cu personaje din filme și basme pentru copii sau, eventual, cu filmul Pirații din Caraibe, dar este și o producție fantasy. Pirații, totuși, sunt reali și sunt criminali periculoși, iar ceea ce îi deosebește este faptul că jefuiesc pe apă, atacând alte nave.

Căpitanul Richard Philips, personajul principal al filmului Căpitanul Philips a avut contact cu ei în aprilie 2009. Pirații somalezi au atacat nava de marfă MV Maersk Alabama, pe care a comandat-o. A fost luat ostatic și a petrecut câteva zile într-o barcă de salvare, supravegheat de 4 pirați înarmați. Recuperat câteva zile mai târziu de trupele americane. După aceste experiențe traumatice, a scris o carte - Kapitan. De serviciu pe baza căruia a fost realizat filmul.

Poveste adevărată sau ficțiune

Urmăriți un film despre evenimente reale altfel decât o ficțiune. Este greu să judeci istoria pentru că viața a scris-o. Și istoria reală este întotdeauna mai intensă decât ficțiunea. Apreciez mai mult filmele bazate pe fapte și cărțile biografice despre evenimente reale. Am impresia că aduc mult mai mult în viața mea.

M-a uimit că infractorii somali nu erau arătați ca niște criminali fără emoții, ci ca niște simpli pescari care se presupune că nu au avut de ales decât să trăiască din jafurile de pe apă. La urma urmei, aveau șefii lor. Cu toate acestea, interviurile cu căpitanul Richard Philips arată ceva foarte diferit. El îi descrie ca pe niște criminali fără scrupule, fără inimă și nemiloși. Puteți citi interviul AICI.

Pe măsură ce povestea a devenit puternică, au existat voci care îl acuzau pe căpitanul Richard Richard Philips că a pus în pericol viața echipajului și a ignorat mesajele de avertizare despre pirații care maradează mările. Filmul prezintă un bărbat - un erou care și-a riscat propria viață pentru a salva echipajul. A stat la post până la capăt. Exemplul apropiat al căpitanului Francesco Schettino din Costa Concordia, care a fost unul dintre primii care a părăsit nava, lăsând în urmă câteva mii de oameni, arată doar că nu toată lumea este potrivită pentru această poziție.

Tom Hanks este un actor bun

Tom Hank - un actor care îmi place foarte mult - mă asociez mai ales cu filme precum Forrest Gump și Philadefia, pentru care a câștigat un Oscar și Cast Away. Filme remarcabile și interpretare uimitoare. Ce este acțiunea minunată pentru mine? Este una în care nu vezi că joacă un anumit actor, nu mă simt artificial și emoțiile sale îmi comunică. Eu doar îl cred. A jucat foarte convingător, iar de data aceasta a jucat rolul căpitanului Philips. În scena finală, m-a făcut să plâng.

Desigur, merită

Filmul Căpitanul Philips, care durează peste 2 ore, l-am urmărit dintr-o singură răsuflare și credeți-mă, uneori adorm în timpul unor producții atât de lungi. Regizorul Paul Greengrass a construit abil și treptat tensiunea, a arătat dramaturgia situației și emoțiile umane. Am simțit această teamă de atacul iminent. M-am trezit strângând strâns mâinile. Am fost prins în acțiune. Evaluez filmul pe 9/10. Nu poți rata acest film.

Căpitanul Philips / Căpitanul Phillips

Gen: dramă, biografică

Producție: SUA