Gravitate - Recenzie de film

Nu-mi place să mă uit la filme 3D la cinema. Efectele nu sunt copleșitoare, ochii vă doare, trebuie să purtați ochelari nu numai murdari, ci și răniți în spatele urechilor. Cu siguranță prefer să vizionez filme 2D.

Din păcate, a trebuit să mă uit la Gravity în 3D, pentru că în Helios din Olsztyn este singura opțiune. Și din moment ce am vrut să mă uit la acest film, nu am avut de ales. Și aici mă revolt un pic, pentru că nu numai că măresc prețurile biletelor la maxim, la urma urmei, acesta este singurul cinematograf (fără a lua în calcul micul cinematograf de nișă Awangarda) din Olsztyn, trebuie să stau și să mă uit la 30 de minute de reclame. Da, știu că e așa peste tot. Dar nu te supără? În timpul proiecției publicitare, pot mânca toate floricelele și pot bea o băutură (cea nesănătoasă, cu un conținut uriaș de zahăr).

Dar nu trebuia să fie vorba despre asta. Trebuia să vă scriu despre filmul în sine.

Gravitația este un film al unei actrițe - Sandra Bullock. Este adevărat că Georg Clooney joacă un rol semnificativ în ea, dar ea joacă prima lăutărie. Și și ultima. Este ciudat să vizionezi un film în care există doar doi actori și alte câteva voci (inclusiv vocea lui Ed Harris). Cu toate acestea, efectele speciale au jucat un rol imens și acesta este motivul pentru care m-au determinat să merg la 3D.

Într-adevăr, efectele speciale sunt impresionante și cosmosul arată foarte realist, acesta este sentimentul meu, deși nu am fost niciodată în spațiu.

Filmul te ține în suspans până la final. Rayan Stone (Sandra Bullock) trece încă prin niște aventuri și drame aparent ciudate. Odată ce credem că totul este sub control, apare o altă criză și mai gravă.

sursa: Warner Bross

Mi-a fost ușor să intru în emoțiile și sentimentele personajului principal, i-am simțit frica și panica, iar enormitatea universului a fascinat, dar și îngrozită. Pentru că imaginați-vă că vă deplasați brusc în spațiu, vă mai rămâne oxigen pentru câteva minute și nu aveți niciun contact cu nimeni. Ești complet singur, nu-ți poți controla mișcările pentru că nu există forțe la lucru. Ești suspendat în vid. Și cum să te întorci pe pământ? O sarcină inimaginabil de dificilă.

Gravity este o dramă sci-fi emoționantă, captivantă, surprinzătoare și suspansă. Aceasta este o capodoperă a efectelor și o explozie de emoții. Nu durează mult, pentru că este doar 1,5 ore și, bine, într-o versiune mai lungă s-ar putea obosi. Evaluarea mea subiectivă este de 7,5 / 10. Ai vizionat?

Dacă nu vă simțiți ca cinema, puteți profita lista mea de filme bune pentru serile de toamnă și urmărește ceva acasă.

Gravity / Gravity

Gen: dramă, SF