Timp pentru dragoste - recenzie de film

La urma urmei, am avut o seară plăcută la cinema. Anul acesta, mă pot baza pe degetele unor filme cu o mână pe care mi-a plăcut să le vizionez, precum The Great Gatsby sau The Illusion. Au fost și unele care m-au dezamăgit total (vezi The Hangover 3). În cele din urmă, am obținut un film care bate toate producțiile anterioare din acest an. Nu numai că mi-a plăcut, dar a obținut un scor destul de decent pe film..

Timp pentru dragoste este un astfel de amestec de specii. Nu este doar o comedie romantică, ci și dramă și SF. Personajul principal este interpretat de Rachel McAdams, de care m-am îndrăgostit de dragoste absolută după ce am urmărit Jurnalul. Ti l-am recomandat in post despre filme bune pentru toamna. Nu o asociez pe actriță cu alte filme decât Jurnalul, poate că rolurile nu meritau amintite. Acesta este cu siguranță!

Nu vreau să dezvăluie intriga prea mult pentru că trebuie să vizionați acest film. Așa că voi scrie pe scurt. Filmul este despre un tânăr, în vârstă de 21 de ani (interpretat de Domhnall Gleeson), care nu are succes în dragoste. Este distras, complex, incapabil să se ocupe de femei, o roșcată. Totuși, totul se schimbă atunci când Tim află un secret de familie. Ei bine, bărbații familiei sale pot călători în timp. Cu toate acestea, numai în viața ta. El decide să folosească acest dar într-un singur scop - să găsească dragoste. Datorită acestui fapt, el remediază toate gafele, nenorocirile și călătoriile, oferindu-și o altă șansă. Ca să nu fie atât de dulce și de trandafir, o astfel de „remediere” a acțiunilor tale poate avea efecte diferite în viața prezentă a lui Tim.

Regizorul Richard Curtis, creatorul filmului Nottin Hill și This Is Love, a creat o distracție, intrigantă, care planează fără probleme între dramă și comedie, o poveste de dragoste. Au fost momente când am râs până la lacrimi, dar au fost și momente în care lacrimile mi-au venit în ochi cu emoție. Filmul de două ore a zburat atât de repede încât la final nu am mai avut chef să mă ridic de pe fotoliu. Și știam deja că nu va fi singura mea dată cu acest screening.

Dacă doriți să petreceți o seară plăcută pentru doi - mergeți la cinema pentru „Timp pentru dragoste”. Dacă vrei să te relaxezi după o zi grea la muncă - mergi la cinema pentru acest film. Dacă observați primele simptome ale depresiei sezoniere - asigurați-vă că mergeți la cinema pentru acest film! Orice motiv este bun.

În cele din urmă, o evaluare. Timpul pentru dragoste este o lovitură la 10! Ii dau 10/10, iar soțul meu 7,5 / 10. Prezint pentru prima dată nota soțului meu pentru a-i încuraja pe bărbați să meargă la această producție. Aceasta este o comedie romantică pe care cu siguranță nu veți adormi.

Czas na miłość / About Time

Gen: dramă, comedie, romantism, sci-fi

Premiera: 2 septembrie 2013 (Polonia)