Ce am purtat în Karwia? Dulapul meu cu capsule de vacanță

→ Vrei să îți organizezi garderoba? Descarca GRATUIT PLANIFICATOR DE CABINET!

Salut! Ce bine a fost să schimbi în cele din urmă mediul și să te relaxezi. Simțiți vântul în păr, vânați-vă picioarele în apă (din păcate nu am decis să fac baie), mâncați clătite și vafe, admirați apusurile de soare! Săptămâna aceasta la litoralul polonez din Karwia a trecut foarte repede. Simt că am învățat acolo o lecție bună de viață. Am săpat puțin emoțiile mele, am aruncat o privire mai atentă asupra nevoilor mele. Mă întrerup de la muncă și de informațiile care mă bombardează în fiecare zi. Pur și simplu nu am renunțat la Instagram. Atât de mulți oameni mi-au cerut să recomand restaurante și locuri care merită văzute, încât am decis să fac un raport. Săptămâna aceasta, însă, este doar o picătură în ocean, motiv pentru care luna iulie este mai slabă. Am o hotărâre fermă de a lucra mai puțin și de a nu face toate lucrurile care nu mă apropie de obiectivele mele. Vacanțele sunt o perioadă liniștită pentru mine.

L-am luat și cu mine Jurnalul Mindfulness, ceea ce m-a ajutat să-mi lucrez emoțiile și să mă odihnesc mai eficient.

Ce am împachetat pentru Karwia

Am ambalat o capsulă bine compusă deasupra mării poloneze. Nu a lipsit nimic, 2-3 lucruri puteau rămâne cu ușurință acasă. Cu toate acestea, ca și pe litoralul polonez, vremea nu este foarte stabilă. Într-o zi, căldura înseamnă că aș vrea să port costum de baie toată ziua, iar în a doua zi am pus un strat, pentru că vântul îmi suflă capul!

Am luat cu mine 17 lucruri, inclusiv pantofi. Îmi doream mai multe cămăși în caz că trebuia să le schimb mai des. Am luat și eu ceva mai cald.

Vezi ce am ambalat în valiză.

• Jacheta denim
  • Formatori
  • Papuci flip-flop
  • Sandale

Ziua 1

Este ziua sosirii. Pentru călătoria dus-întors, am ales pantaloni scurți, de lenjerie, pentru a mă simți confortabil. Mai târziu nu mi-am schimbat hainele, nu mai era nevoie, am aruncat doar o jachetă din denim și am plecat într-un tur al satului.

Tricou COS | Oysho culottes | Și alte povești (similar cu H&M) | Adidași Lacoste

Ziua 2

Am început ziua cu plajă. Setul meu permanent de plajă este purtat pantaloni scurți din denim, plus un costum cu dungi.

Setul 1: Kardigan și alte povești | Tricouri și Povești Ohter | Pantaloni scurți Kappahl | Flip-flops Havaianas

Setul nr. 2: Kardigan și alte povești | Bluză Oysho | Blugi și alte povești

Ziua 3

Dimineața era înnorat, așa că am decis să mergem la acvariul Gdynia. Am fost aici pentru prima dată și acvariul mi-a făcut o mare impresie. Varietatea speciilor de animale acvatice este impresionantă. După-amiaza ne-am dus la plajă.

Setul 1: Envii Denim Jacket (similar cu Levi) | Tricou (COS similar) | Fusta Massimo Dutti | Adidași Lacoste | Și alte povești (similar cu H&M)

Set 2: Tricou Premium rezervat | Oysho culottes | Și alte povești (similar cu H&M) | Pălărie Oysho | Flip-flops Havaianas

Ziua 4

Zilele noastre au fost practic aceleași. Plajați dimineața, apoi prânzul într-unul dintre restaurantele din Karwa și o plimbare pe plajă. În Insta Stories, am recomandat 3 restaurante care merită vizitate.

Rochie mango | Pulover și alte povești | Și alte povești (similar cu H&M) | Sandale Massimo Dutti (similare Inuovo) | Pălărie Oysho

Ziua 5

Duminică, am fost la biserica de vară din Karwia. La început vremea era plictisitoare, dar s-a înseninat după-amiaza, așa că nu ne-am gândit mult, am mers doar la malul mării. La urma urmei, pentru asta am venit aici.

Setul 1: Kardigan și alte povești | Articole de uzură de top (similar cu H&M Premium) | Fusta Massimo Dutti | Sandale Massimo Dutti (similare Inuovo)

Setul 2: tricou și alte povești | Pantaloni scurți Kappahl | Flip-flops Havaianas | Și alte povești (similar cu H&M) | Pălărie Oysho

Ziua 6

Aceasta este ultima zi completă a sejurului dumneavoastră. Plaja dimineața, plimbare după-amiază. Până să te plictisești! Dar încă două zile ar fi cu adevărat utile. Mă simt puțin nemulțumit.

Set 1: Jachetă Envia (similară cu Levi) | Pantaloni scurți Massimo Dutti | sus Articole de uzură (asemănătoare cu H&M Premium) | Încălțăminte Massimo (similare Inuovo)

Setul 2: Kardigan și alte povești | Tricou Massimo Dutti | Blugi și alte povești | Sandale Massimo Dutti (similare Inuovo) | Și alte povești (similar cu H&M)

Trebuie să am pentru fiecare călătorie

Întotdeauna iau ceva mai cald cu mine. Cardiganul gros și alte povești s-a dovedit a fi un succes, a funcționat mai bine decât hanoracul, deoarece se potrivea atât cu rochia, cât și cu fusta și cu pantalonii scurți din denim. Nu mai este disponibil, dar veți găsi multe modele similare pe site-ul magazinului. L-am luat mereu cu mine la plajă și când s-a făcut mai rece l-am pus pe umeri.

Flip-flop-urile Havaianas nu puteau lipsi în valiza mea (îmi place mai ales modelul subțire), le am de câțiva ani și abia încep să văd semne de uzură. Aleg papuci în culori neutre pentru că le pot purta în locul sandalelor. Sunt utile și pentru duș. Încălțăminte de sport merită, de asemenea, luată dacă intenționați să faceți câteva obiective turistice. Am ambalat deseori blaturi și funduri separate, deoarece combinându-le diferit, pot crea mult mai mult stil decât atunci când iau cele mai multe rochii. Tocmai mi-a fost dor de îmbrăcămintea tipică de plajă, pe care am îmbrăcat-o repede peste costumul de baie, ne-am strecurat pe flip-flops și suntem pregătiți pentru plajă. Sunt bucuros să vă accept recomandările.

Anul trecut mi-am petrecut vacanța în Białogóra și dacă ar fi să compar aceste două locuri, Białogóra m-a captivat mai mult, în special frumoasa promenadă largă până la plaja din mijlocul pădurii. Karwia este destul de vânt, nu știu dacă este doar o chestiune de vreme, care nu este stabilă la malul mării, sau poate de locație, pentru că chiar lângă Karwienskie Błota a fost mai liniștit. Apa din mare era rece, în jur de 18 grade. Ea nu a încurajat scăldatul, dar fiul meu de doi ani a vrut cu încăpățânare să facă o baie și s-a distrat foarte bine cu el. Recomand Karwia pentru relaxare? Desigur. Cu siguranță prefer orașele mai mici, mai liniștite decât stațiunile populare și mai aglomerate. Pe Instagram-ul meu, în rapoartele prezentate, veți găsi videoclipuri de la Karwia plus recomandări din spoturi culinare.

Unde crezi că merită să mergi cu copiii?

Lasă Un Comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here