Vrei mai puțin. Minimalismul în practică - Recenziile tale și câteva cuvinte de la mine

Am prins un moment de respirație după nebunia legată de carte și din această perspectivă aș vrea să vă scriu câteva cuvinte. Cu toate acestea, odată ce am ajuns la asta, nu știu de unde să încep! Dar nu, știu ce aș vrea să spun, la început, la sfârșit și la mijloc:

MULȚUMESC!!!

Mulțumesc mult

...

...

pentru toate cuvintele de sprijin și încurajare,

...

pentru prezența dumneavoastră la întâlnirile autorilor,

...

pentru munca în ateliere,

...

pentru o primire atât de caldă a cărții,

...

pentru toate e-mailurile, mesajele Facebook, comentariile și mesajele de pe Instagram,

...

pentru fotografii cu o carte,

...

pentru recenzii,

...

pentru poveștile tale inspiraționale despre simplificarea vieții cu o carte în mână.

De când eram copil în școala elementară, citeam cu pasiune cărți sub coperți, știam că aș vrea să scriu una singură. În liceu, când mă ocupam de reportaje, am crezut că acesta ar fi domeniul meu de studiu. Și apoi am uitat de visul meu, deși din când în când mi-a revenit accidental, undeva pe listă. Sincer, nu m-am gândit niciodată că voi scrie o carte despre un astfel de subiect, dar viața surprinde :). Nici procesul de scriere în sine nu a fost ușor. Așa cum știam că intrările de pe blog sunt scrise diferit și un text complet diferit de 300.000 de caractere, dar a fost o școală de viață grozavă pentru mine și, mai presus de toate, o școală de scris ca atare. Cu toate acestea, acesta este un subiect pentru încă o postare.

Carte tipărită: //bit.ly/2bHMwWK
 Rezervați în versiunea de carte electronică: //bit.ly/2bOIq0h

Vă mulțumesc foarte mult pentru ocazia de a ne întâlni personal, pentru că ați venit de atâtea ori. Atât atelierele, cât și întâlnirile cu autorii au fost uimitoare. Nu m-am stresat în fața lor până în momentul dinaintea ședinței de la premieră, MM și cu mine am venit la Arkadia puțin mai devreme și ne-am uitat la Empik din curiozitate pentru a vedea exact unde vom sta. Îi spun lui MM că poate undeva în fundal și el a spus - aici, unde este marea ta fotografie - și apoi m-am stresat la maxim :). Dar a trecut repede pentru că voi ați fost grozavi! Discuție grozavă, de fond! Am avut literalmente un moment pentru a semna copiile, dar chiar și pentru acel moment ați vrut să ne împărtășiți poveștile, experiențele de simplificare cu mine. A fost extrem de emoționant pentru mine. Au fost momente când a trebuit să-mi rețin lacrimile. Multumesc pentru aceasta.

Se încarcă ...

Fotografie de Jest Rudo și Empik.

Per total, ultimele două luni au fost foarte interesante. Mi-a fost frică să nu iau cartea. Am simțit că am multe de împărtășit, dar nu știam cum va primi cartea dvs., mai ales că trebuia să lovească cititorii blogului și oamenii care nu mă cunosc deloc. Ceea ce mă bucură foarte mult, numărul de recenzii pozitive este copleșitor de mare! A fost o vreme când MM a râs de mine, că indiferent de ce am pus pe FB sau Insta, va fi un comentariu dedesubt despre carte, că ai citit-o, că o implementezi, că te inspiră. Ca autor, nu aș putea cere mai multe;). Iată 2 dintre exemplele mele iubite:

Și curățenia mea este plină de abur :) doar din camera mea am luat pungi cu o greutate totală (cântărită?)

...

20 kg! Ieri s-a dus un subsol și unii

...

300 kg (să zicem: trei sute)? Aparatele vechi s-au dus și s-a adăugat pierdyliard.

ajun

L-am cumpărat, l-am înghițit în două zile, în cele din urmă cineva mi-a pus gândurile în cuvinte. Numai unul cu care nu sunt de acord. Din păcate, trebuie să-ți începi aventura cu minimalism cu cumpărături - pachete cu saci de gunoi de 160 de litri? În această săptămână am primit deja 4 dintre ei.

Ania

Desigur, au fost multe, mult mai multe. Am citit tot ce puteam pune pe mâini, zâmbind la fiecare părere despre carte :). Mai jos veți găsi recenzii de blog, toate cele pe care le-am găsit sau le-am trimis la cererea mea. Dacă lipsește vreunul, nu ezitați să legați comentariile.

Îmbracă-te clasic

Bucătărie și Flori

Placă albă

Visează-ți spațiul

Dr. Stil de viață

Din scoarta in scoarta

O fată ca o Malinka

Mimama

Basia Szmydt

DIY-ul tău

Tricotat

Blogurile Majka

Pimposhka

Daria Graś

Inteligent

Minunat

Chiara76

Sport lent

CLIENT

El este Egin Eta Topa

Fashion Street în Olsztyn

Colț de carte

Desigur, creierul capătă literalmente câteva opinii mai puțin pozitive oricum. Ei bine, eu sunt doar om;). Am experiență în abordarea criticilor legate de activitățile mele de blog și aici nu mă „mișc” prea mult, totuși, cu cartea, prima întâlnire cu opinii negative a fost dificilă, deși m-am ocupat deja de ea. Apropo, reacția autorului la critici este o problemă interesantă. Am citit undeva că un autor care se respectă nu ar trebui să se certe niciodată cu un recenzent, chiar dacă nu este de acord cu conținutul recenziei sau dacă nu este de fond. Nu pot fi de acord cu asta, dar nici cu siguranță nu pot răspunde. Ce crezi despre asta?

Acest text de astăzi este un pic de curent de conștiință, vă rog să nu-l țineți împotriva mea. În cele din urmă, vreau să scriu la fel ca în carte:

Mulțumesc tuturor cititorilor blogului meu. Fără tine, prezența și sprijinul tău zilnic, nu aș fi niciodată în acest loc și această carte nu ar fi putut fi scrisă.