2 zile la Paris - chic parizian, bucătărie franceză și Turnul Eiffel

→ Vrei să îți organizezi garderoba? Descarca GRATUIT PLANIFICATOR DE CABINET!

Am fost doar patru zile în Franța, dintre care două erau la Paris. Cele două zile rămase le-am petrecut în Bretania, în orașul La Gacilly, despre care am scris în prima parte a postului despre călătoria mea în Franța. Două zile sunt foarte scurte pentru a vedea orașul în întregime, sau cel puțin principalele sale puncte turistice, așa că m-am concentrat în primul rând pe absorbția atmosferei Parisului. Călătoria a fost, de asemenea, plină de diverse tipuri de întâlniri și evenimente, așa că am încercat să profitez la maximum de momentele pe care le-am avut pentru a cunoaște orașul.

Înainte să plec, am auzit diferite păreri despre Paris. Unii l-au lăudat pentru atmosfera sa uimitoare, alții au crezut că este supraevaluat, aglomerat și murdar. Sunt cu siguranță în primul grup. Pentru mine, Parisul este frumos, captivant și fermecător. Este un loc ideal pentru oamenii care iubesc arhitectura frumoasă. Parisul a fost aproape complet reconstruit în a doua jumătate a secolului al XIX-lea. Au fost create noi străzi și bulevarde, clădiri, parcuri și grădini.

Frumoase case de locuit, balcoane și grădini de cafenea

În timpul zborului meu către Franța, am vorbit cu o doamnă foarte drăguță care mi-a spus să fiu atentă la etajele superioare ale locuințelor în timp ce mergeam pe străzile Parisului. Balcoanele caselor de locuit sunt frumos decorate cu plante, iar pe acoperișuri sunt create grădini.

Străzile Parisului sunt foarte fermecătoare. Atmosfera lor specifică este creată nu numai de case înalte și luminoase, bulevarde largi, ci și de numeroase cafenele. Grădinile cafenelei sunt situate în apropierea fiecărui restaurant. Francezii vin aici dimineața la micul dejun, aleg croistante, pe care le înmoaie în cafea neagră, citesc ziarul de dimineață și își întâlnesc prietenii. Noi și fetele am decis să luăm micul dejun cel puțin o dată în afara cafenelei. Desigur, am ales un loc lângă Piața Trocadro pentru a avea vedere la Turnul Eiffel și a face fotografii interesante. Francezii sunt obișnuiți să vadă camere, orașul este vizitat de mulți turiști și nu ne-au acordat deloc atenție. M-am simțit mai liber aici decât în ​​Polonia.

Turnul Eiffel, zi și noapte

Nu am avut prea mult timp să văd toate punctele turistice din Paris, dar Turnul Eiffel era o vizită obligatorie. Este probabil unul dintre cele mai recunoscute monumente din lume. Oricum, îl puteți vedea din multe părți ale orașului. Și face cu adevărat o mare impresie, mai ales noaptea când este iluminată și sclipitoare de lumini. Francezii nu l-au iubit de la început, se temeau că o structură atât de mare de fier, înaltă de 324 de metri, ar distruge peisajul orașului format din case de locuințe atmosferice. Seara, la fiecare oră din oră, încep iluminările și turnul începe să strălucească cu lumini care seamănă cu artificiile. A fost un sentiment uimitor să o văd de pe acoperișul clădirii cu cinci etaje în care se afla restaurantul Les Ombres. Vă recomand cu drag acest loc, nu numai că veți mânca o cină delicioasă aici, dar veți vedea și vederi frumoase.

Piața Trocadero este un alt loc din care există o vedere minunată a Turnului Eiffel și a orașului. Turiștii se opresc aici pentru a face fotografii de neuitat. Este, de asemenea, un loc popular pentru sesiunile de nuntă.

Geanta Camelia Roma | Bluză Femestage | blugi 711 Levi | cizme Lacoste | palton menta si fructe de padure

De asemenea, am putut vedea Biserica Sf. Magdalena. Este una dintre cele mai recunoscute biserici din Paris, a cărei construcție a durat 85 de ani. Aici au avut loc înmormântările lui Fryderyk Chopin și Adam Mickiewicz. Mulți francezi decid să se căsătorească chiar în această biserică.

Merită, de asemenea, să mergeți la unul dintre numeroasele poduri care traversează Sena. Podul Alexandru al III-lea este frumos și magnific. Este un simbol al alianței franco-ruse de la sfârșitul secolului al XIX-lea. Pe pod se află blazonele Franței și ale Imperiului Rus și personificările Senei și Neva. Există o priveliște frumoasă asupra Les Invalides - Palatul invalizilor (un complex de clădiri cu muzee, biserica și mormântul lui Napoleon Bonaparte).

Macaroons în Ladureé

Desigur, nu a fost fără o vizită la celebra cofetărie Ladureé, de unde puteți cumpăra macaroons. Patiseria de pe rue Royale există din 1862 și este cea mai veche patiserie macaroon din Paris. Există un restaurant chiar lângă el. Aceste fursecuri delicioase sunt făcute din făină de migdale și sunt atât de delicate, încât se topesc în gură. Nu sunt ieftine, pentru că o prăjitură costă aproximativ 2,60 Euro, dar merită încercate cel puțin câteva arome. Cofetaria are un decor frumos într-un stil ușor baroc, cu candelabre grele din cristal. Atmosfera vechiului Paris predomină aici, parcă ne-am fi mutat înapoi la o altă eră.

Chicul parizian există cu adevărat??

Înainte de a pleca, mi-am propus să verific dacă acest lucru este celebru Chic parizian de fapt există. În timpul șederii mele la Paris, am încercat (neintruziv, desigur) să mă uit la femei și la ținutele lor. Și pot spune cu siguranță că șicul parizian există, cel puțin în capitala Franței.

Femeile pariziene se îmbracă într-un mod elegant, ușor nonșalant. Ador eleganța lor fără efort. Costumele lor par obișnuite, dar atrag atenția cu detaliile lor.

Care au fost elementele principale ale stilului parizian?

Ceea ce mi-a atras atenția sunt pantofii. Am întâlnit multe femei care purtau ținute elegante, dar de neuitat, dar pantofii erau spectaculoși. În principal tocuri înalte sau sandale cu vârf îngrijite, plus cigarillo-uri care dezvăluie glezne și un trench. Coafurile au fost, de asemenea, un element caracteristic al stilului lor. Femeile pariziene nu își coafează parul în mod complicat, ci mai degrabă îl lasă libere, ușor dezordonate. Desigur, acestea sunt un atribut inerent al chicului parizian

...

țigări. Fumatul la Paris este la modă, iar producătorii de țigări creează ambalaje elegante, astfel încât femeile să le trateze ca pe un gadget la modă. Din păcate, nu am avut ocazia să fac multe fotografii.

În afară de femei, am văzut și bărbați bine îmbrăcați. În afară de Paris, chic-ul francez era mai puțin vizibil, așa că cred că este concentrat în principal în orașe mai mari, iar francezii, fiind conștienți de faptul că legenda stilului lor se răspândește în toată lumea, așa că încearcă să o întâlnească..

bucătărie franceză

Un alt punct pentru care ar trebui să mergi absolut în Franța este bucătăria. Daaawno Nu am mâncat feluri de mâncare atât de rafinate, gustoase și decorate. Am fost la câteva restaurante în timpul sejurului meu și absolut niciun fel de mâncare nu m-a dezamăgit. Dimpotrivă, fiecare ulterior a fost și mai încântător.

Dacă vă aflați la Paris, asigurați-vă că vizitați restaurantul Salon de la Colorova, unde am luat un mic dejun delicios înainte de a zbura în Polonia. Ouă brăzdate servite pe pâine prăjită, legume și somon aveau un gust uimitor. Trebuie să încerc să le recreez. Mi-au plăcut și mâncărurile tradiționale franceze, cum ar fi crème brûlée - un desert copt din smântână, zahăr și gălbenușuri, foie gras - pâine de ficat de gâscă și rață. Cultura alimentară în Franța este foarte dezvoltată. Francezii petrec mult timp în restaurante, își iau timpul, se sărbătoresc și își sărbătoresc mesele. Este un moment al întâlnirilor, al discuțiilor și al odihnei. Încep cu un început, apoi trec la felul principal și se termină cu un desert delicios. Mesele sunt de obicei însoțite de un vin bun. Imaginați-vă surpriza mea când am fost pentru prima dată la un restaurant, unde am comandat imediat felul principal și toată lumea a început cu starterul. Am așteptat mult ca acest lucru să înceapă să mănânce în sfârșit. Data viitoare nu am făcut această greșeală.

Prânzul sau cina devin un fel de ritual în mai multe etape, tot acasă. Un fapt interesant este că în Franța, cantitatea permisă de alcool pentru șoferi este de două ori mai mare decât în ​​Polonia (0,5 pe mil), motiv pentru care vinul este adesea servit la prânz sau cină.

Bucătăria franceză a fost înscrisă pe Lista Patrimoniului Mondial UNESCO. Mesele din Franța au fost o modalitate pentru mine de a mă odihni și a mă relaxa în bună companie. Mi-a plăcut acea perioadă în timpul programului nostru zilnic. Mâncarea a făcut din călătorie o experiență extraordinară.

Despre Paris și La Gacilly Aș putea spune ore în șir. Cu siguranță îmi voi dori să mă întorc aici, pentru că două zile în capitala Franței nu sunt cu siguranță suficiente. Parisul este încă pe lista mea de orașe pe care mi-ar plăcea să le vizitez. Sunt foarte fericit că aș putea lua o parte din cultura sa, să cunosc obiceiurile care predomină aici și să simt atmosfera specifică a orașului.

Sunt curios dacă ai fi fost la Paris. Ce părere aveți despre bucătăria franceză? Crezi că șicul parizian există cu adevărat? Să-mi dai de veste!

Lasă Un Comentariu

Please enter your comment!
Please enter your name here